Vill du prova att rida tornerspel?

L

LäderBjörn

Sulle du vilja prova på tornerspel? Vi kommer att ha öppna träningar i mitten av varje månad i Knivsta eller Gottröra.
Det du behöver är en häst som du tar med dig och kravet på din ridning är att du bör kunna rida på en hand och kunna hantera hästen på ett säkert sätt.
Om du är intresserad så kontakta mig.
Du kan även gå till våran sida och se vad vi har för oss i klubben... http://www.nordicknights.com
Klicka på "välkommen" och logga in med "nordic" son är ett gäst-lösenord.
 
har man en häst, och vill prova så är man välkommen, och medlemskap blir nästa steg om man vill....
 
Skulle jättegärna vilja prova men har förtillfället ingen sadel till hästen. dessutom är hästen inte i kondition ännu då hon vilat en längre period. Hoppas att träningarna är öppna hela hösten och in i vinter med... vore roligt att prova på.
 
Kan du inte PM.a mig datumen som gäller så ska jag försöka ta mig dit. Nu i helgen drar jag md hästen ner till Axevalla hed för att vara med i tv4's Arn inspelning sen är det slut med ridderiet för säsongen... =)
 
Ja, fyra gånger innan julen kommer och sedan börjar vi i januari igen.
Förhoppningsvis så kanske häst/ryttare vill rida spel...
 
Hör av mig igen i januari då, Då bör hästen vara i kondition.

har du förresten slutat med att åka runt och kollat sadlar? har vänner som försökt få tag på dig hela sommaren utan resultat.
 
mja... Jag har varit skadad ganska länge, jag åker runt när jag orkar.
 
Min häst är inte i kondis för träning just nu, men jag planerar ändå att komma på träningen i oktober. Konditionsträning går ju ganska fort, även om han inte lär vara i topptrim så snart. :p

Men, Björn... blir det nåt i Gottröra eller? Så himlans mycket närmare hem till mig därifrån, så jag kan inte låta bli att hålla en tumme! :D
 
jag har kollat eran sida och är interisserad av att prova på dette,har häst som gillar allt nytt,rider nu western på den.pm mig om hur man blir medlem,och hur man går fram och så.är kanon interisserad då jag älskar medeltiden och kostymene till häst och ryttare.
 
Lite långt att åka kanske. :crazy:
Annars lät det kul.
Jag får hitta några närmare mej.
 
hej!
är jätte intresserad!
undrar om det finns någon klubb lite närmare mig som man kan prova hos jag bor vid gränsen småland/skåne/halland.
är det någon åldersgräns?
 
Att få rida SM måste man vara 18 år annars så kan det vara lite olika mellan lagen, vi har 16 år för att vara på banan vid spel och 18 år för att rida spel.
Vid träningar så är det inte så noga, vi har en juniorgrupp som tränar.
 
Jag och mitt varmblod har tränat tornerspel lite på skoj i ett år nu och kommer gärna och testar lite!
Har några känningar i Celeres Nordica så tänkte vara med på deras träningar också ett par gånger kanske och testa, så hoppas bara inte tiderna krockar! :)
PMa gärna datum, klockslag och plats.
 
Ja jag vill! jag vill! vi kommer upp till Stockholm till våren jag och Kurre. Och då skall det tränas hihi jag länktar. :D
 

Liknande trådar

Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp