Vill ha konstruktiv kritik.

Csillag

Trådstartare
Min sambo håller på att göra en hemsida där han ska sälja e-cigg. Men är det ok att länka den här så ni kan ge oss konstruktiv kritik?
 
Sv: Vill ha konstruktiv kritik.

Förmodligen inte.
När jag behövt hjälp med bloggar har jag dock tagit screenshots och klippt bort URL och övrig grafik där adressen/namnet varit synlig, och de trådarna har alltid fått ligga kvar.
 
Sv: Vill ha konstruktiv kritik.

Precis. Och skulle man behöva hjälp med helheten går det att behålla typsnitt men bara byta ut texten på företagsnamnet, typ. :)
 
Sv: Vill ha konstruktiv kritik.

Låter alldeles för krångligt för mig. Jag vänder mig till annat forum där det är tillåtet :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 636
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
526
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Skola & Jobb Jag ska anordna en kurs och tänkte att det vore smart att göra en digital anmälningsblankett dit alla kan anmäla sig via en länk...
Svar
10
· Visningar
439
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp