Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

E

Emelyne

Hej är det någon som har några ritningar på olika vindskydd som man kan ha till hästar, eller vet ni nån sida på internet där det finns bilder eller ritningar?? :confused:

Inte dom små,, utan dom stora gammla som brukar stå på stora stationer,, typ danderyd,, (om du nu bor i sthlm) och inte dom i glas heller..

B

blondi3958

Varför inte bygga ett själv?
Finns många enkla metoder :D

Bygg färst "stommen"(ramen) sen är det bara att antingen göra som med hus att spika i brädor på tre av fyra sidor.
Och sen plåt tak.

Eller så kan du ju köra plåt runtom, MEN spika på brädor eller liknande i hörn och kanter så dom inte skär sig.

Med lite fantasi går allt :D

Ring och fråga SL eller någe buss bolag /vägverket kanske,, de skrotar säkert en massa sådana och bytter ut mot andra kurer...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6508 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad finns det för appar (eller tjänster på Internet) som kan vara användbara för hästmänniskor (tänker inte bara de som har egen häst...
Svar
4
· Visningar
360
  • Artikel
Bukefalosnyheter Denna gång har jag grävt upp några enskilda sidor mestadels från 1996. Det handlar om två enkäter. En mest gällande dessa sidor...
Svar
0
· Visningar
356
Träning Hej, På lördag ska jag hoppa lite själv inför söndagens tävling. Då ja inte har tid nån annan dag. Hur skulle ni hoppa? Man vill ju inte...
Svar
1
· Visningar
271
Hästmänniskan Hej! Jag är 13 år och har haft häst sen Augusti 2020, ett sto som varit både enkel och svår i stunder (stoig och envis, men oxå...
Svar
3
· Visningar
747

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dräktiga ston 2020/2021
  • Sadel till lång människa

Omröstningar