Vinkelbeslag till runda ytor

BernT

Trådstartare
Finns det nån form av vinkeljärn/vinkelbeslag som man kan ha på rundade ytor? Har en pinnstol som börjar bli glapp i pinnarna undertill (benen alltså) men hjälper inte längre att limma. Vanligt vinkelbeslag funkar ju inte eftersom det är runda ben, annars hade det varit en bra lösning för att stabilisera.

Tycker det borde finnas vinkelbeslag som passar men vet inte riktigt vad jag ska googla efter.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 186
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Nu när det är kallt ute hade jag behövt något varmare på fötterna när jag rider än mina vanliga jodphurs. Jag har sedan tidigare ett par...
Svar
13
· Visningar
812
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 475
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp