Vinnande fyrspannet från Globen...

Arabizar

Trådstartare
blev kär i den lilla skimmeln från Schweiz i går (Söndag)
den bar munkorg och verkade ha en massa fighting spirit...finns det någon här som vet var det är för ras i skimmeln? *nyfiken*
Foto-LWOOTOOV.jpg

Foto-NGC8PNGK.jpg
 
Sv: Vinnande fyrspannet från Globen...

Påminner om några av lipizzaner hästarna som bor i samma stall som min lilla, men jag har ingen aning!
 
Sv: Vinnande fyrspannet från Globen...

den tanken slog mig, men vill ju veta;) tyckte också den påminde om en kraftigare Arab... var väl därför jag fastnade:D
 
Sv: Vinnande fyrspannet från Globen...

Jag tyckte att det var så kul att se att det var sån skillnad på dem, tänkte på alla inklusive mig som funderat hur stor skillnad det kan vara i höjden på par. För han var ju mycket mindre än de andra :)
 
Sv: Vinnande fyrspannet från Globen...

Jag tyckte väl att den liknande en häst som jag red mycket i sommar. Lipizzaner hästen används ju en hel del till körning också.
 
Sv: Vinnande fyrspannet från Globen...

Man tackar! :bow: själv gjorde jag ett försök med google innan jag startade tråden men hittade inget:o

Fin som bara den var den lilla skimmeln och såg ut att vara full i fan:love::D
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 527
Senast: Anna-Bella
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
8 050
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
917
Senast: GoLightly
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp