Vinröd kavaj

Sv: Vinröd kavaj

Vill inte ha röd röd.. utan VINröd :( men hittar ingen
 
Sv: Vinröd kavaj

har för mig att Victor Hugo har en vinröd kavaj medguldknappar och guldpasspoal på kragen! iaf så har de haft.
 
Sv: Vinröd kavaj

Wiike skrev:
Med mässing/guldknappar.
Tips, förslag? bilder?

Jag har en vinröd kavaj med guldknappar o svart sammetskrage som du kan få köpa billigt. Har slutat tävla o använder den inte längre. Hör av dig om det är intressant så kan jag kolla storleken. Har för mig att det är en Drako.
 
Sv: Vinröd kavaj

Jag har en vinröd victor hugo med mässingknappar och mässingdetaljer. Köpte den ny för ca 2 veckors sen på granngården.
 
Sv: Vinröd kavaj

Tufft pma :)

stilett.. har granngården kavajer? :p
*måste titta*
 

Liknande trådar

Utrustning Har ni tips på tävlingskavaj som passar till långa smala ungdomar? Ca 160 cm lång men väldigt nätt i kroppen så de flesta kavajer vi...
Svar
3
· Visningar
548
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 101
  • Artikel
Hästnyheter Det är inte alltid nödvändigt att köpa en helt ny tävlingskavaj. Ammi Hedman ger tips på hur du piggar upp en billig kavaj, köpt på...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag har en Delaval HCP65 (använd ca 10-15 ggr men haft den 5-6 år). Sist jag klippte så slutade den funka när jag var klar och skulle...
Svar
4
· Visningar
516
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp