Kan vi inte ha en tävlingstråd istället? :idea: Jag kommer ju bli hyfsat själv om jag börjar prata om Hofors och Botkyrka. Eller till Botkyrka kanske vi är två?

Mvh,
Lady_S
 
Fantastiskt väder idag och fantastisk liten grå ponny :love: Är faktiskt riktigt glad över vår utveckling, han galopperade glatt runt mellan hindren, jag kom ihåg att andas och sedan saknade han bara @Wilisia alldeles för mycket en gång på en svart rulle i skogen :D Planen var ju att han skulle gått stilterrängen med henne innan detta o att vi skulle hunnit träna mer efter vintern :angel:

Här är ett inlägg med lite filmer:
 

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
10
· Visningar
396
Senast: Aconite
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
797
Senast: Praefatio
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 248
Juridik & Ekonomi Har ni några sparmål för 2024 och i så fall; vad? Har själv satt ett väldigt högt mål för mig själv, vilket kommer att bli tufft med...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
14 274
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp