Aliide

Trådstartare
Fick en jättefin vinstock av min mormor i inflyttningspresent. Hade tänkt plantera den i växthuset. Men så har unghundsskrället brytit av den medans den väntade på sitt nya boende.. Kan jag ändå plantera den stackarn och hoppas på att den växer till sig? :crazy:
 
Sv: Vinstock?

Ja det ska nog gå bra. Jag brukar beskära dom ganska rejält första året så det ska nog gå.
 
Sv: Vinstock?

Tusen tack, får hoppas att skiten överlever annars har jag ett och annat att förklara för mormor :o
 
Sv: Vinstock?

Tusen tack, får hoppas att skiten överlever annars har jag ett och annat att förklara för mormor :o

Eller så kollar du bara på lappen vilken sort det var och piper iväg till valfri handelsträdgård och köper en ny, det är rea på sånt nu:angel: I värsta fall alltså, jag tror fortfarande att den överlever.

*kanske inte ens va en lappförsedd kom jag på*
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Crossline
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 543
Senast: Ullmerkott
·
Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 848
Senast: Pilot
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 096
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp