Vinterföräldrar 22/23

Igår lossnade nog själva gåendet för vår unge. Han har under ett par månaders tid kunnat ställa sig upp utan stöd och gärna gått med saker (diverse vagnar, avfuktaren på hjul 😆, hundens ställning till matskålen etc). Däremot har han blivit superarg så fort vi försökt locka honom till att gå utan stöd. Han har gjort det ibland men ytterst tveksamt. Igår var vi hemma hos en jämnårig kompis som tom. kunde springa. När vi kom hem igen började vårt barn gå utan stöd och utan protester. Testade tom att springa 😮 Ändå ganska intressant att se hur de liksom inspireras av varandra.
 

Liknande trådar

  • Låst
Gravid - 1år Återigen dags för en ny tråd för vinterföräldrar (som autocorrect vill ha till vinterförvaring :p ) och vinterbarn. Lägger in listan...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
91 412
Senast: YaHilweh
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
83 436
Senast: Heulwen
·
Övr. Barn För en tid sedan ( i juni tror jag det var) hade sambon och jag oskyddat sex. (dumt jag vet. Påpeka inte det tack) tog ett dagen efter...
Svar
15
· Visningar
4 248
Senast: GotAsecret
·
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på vad ni anser. Min cykel är på 28 dagar, men kan variera från 28-30 dagar. Men 10 av 12 gånger så är den på 28...
Svar
19
· Visningar
2 880
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp