Bukefalos 28 år!

vinterkatter

För att en som verkade veta "allt" sa så. Jag har bara haft katter födda på våren men dom var ganska normala. :confused:
 
Ja, månens position satt
i samband med jupiters rotation
på vinterhalvåret gör att alla
som föds på vintern är mer eller
mindre abnorma.
Se på Jesus han gick på vatten.
Hur normalt är det?
 
Tack för alla svar. Nu är jag lugnare men jag var rädd att 8-månaders kattan skulle vara med ungar. Hon har inte löpt än, tror jag. Men hon är så stor så därför var jag lite orolig.
 
hehe, det skulle kuna stämma om min ena katt, hon är född den 27/12 01 (hon fyller år idag :love: :love:)¨å hon är ett riktigt yrväder, jag undrar om hon någonsin kommer att blir stor :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
345
Senast: ufot
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 223
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 814
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp