Vinterlöpning!

Jag har inga specialkläder, tar på mig mer bara. Springer ner till -15 ca, men inte flera mil eller så.

Om det är ordentligt kallt har jag vanliga löpartights och ett par lösa träningsbyxor över. Vanlig underställströja, syntet t-shirt över och en vindjacka, pannband, vanliga fingervantar. Mina vanliga löparskor, har dock funderat på att skruva i broddar i dem.

Jag är lite anti att köpa massa specialutrustning, så jag är nöjd :)
 
En kollega skulle beställa från Engelssons så jag beställde ett par vintertights med honom :) ska leta mig en väst nu också. Fick upp reklam för Hellner, den såg riktigt bra ut!
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
843
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 440
Senast: Buongusto
·
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
8 939
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp