Vinterpromenad med kpist

Aliide

Trådstartare
Nu ska jag traska iväg och träffa råttan Doris och hennes matte :D Hoppas verkligen inte att hon äter upp min buse. Och de lär inte bli några vilda lekar heller. Doris flugvikt passar inte riktigt Focus viktklass :angel:
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Kul! I stockholm eller?

Vi vill ju också gå bukepromenad.
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Åh. Om du är här så kan vi gå en sväng imorgon :-) Om du inte hinner till Hökarängen på 20 minuter :D
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Hehe, nej det hinner jag inte.

Imorgon har jag matte och sen ska Selma leka med sin staffkompis så jag kan inte åka imorgon heller. Wuuää.
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Åh så trist! Men jag är här i stan ett tag till. Kanske kan annordna en buketräff med hundar och utan? :idea:
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Jag är på för en till träff.. Doris däremot vet jag inte om jag någonsin får ut igen. ;)
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

jag har en bättre idé. alla åker till kalmar och går på promenad med mig :idea: :D
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Eller så kommer du också upp till Stockholm. :idea:
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Om jag kommer ned så törs jag kanske träffa dig :angel: Men det blir till våren.
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

haha, jo ta på dig hjälm och full skyddsutrustning ;). nej, men det hade varit trevligt. får se till att få hyfs på mina hundar tills dess!
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Du menar när jag kommer med pansarvagnarna? *mohaha*
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

äh, med de fjuttiga små trehjulingarna kommer du inte långt. jag har en modell ryskt massivt stål och en målsökande missil :devil: men bara för att jag är så snäll och vill ge dig en chans så skippar jag missilen :p
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Mina hundar kan leka tills de får träningsvärk :angel: Undra hur många hundar som är så dumma? ;)
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Om du ser en GUL kalv i sommar som ångar förbi med noll koll på sina 6 tassar och 8 svansar, så är det bara Atlaz som är och hälsa på sina uppfödare ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Vinterpromenad med kpist

Men hörru ni!!!!

Skulle faktiskt vara kul med en Vovve/hund träff i sommar.

Kanske kan pricka in med någon utställning eller så.

Jag kan åka neråt iallafall för vi ska ändå träffa på uppfödaren ...
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Hm det skulle vara skoj... Men innan juni om jag ska kunnata mig till Hufudstaden med omnejd. Efter det så blir det omöjligt.
 
Sv: Vinterpromenad med kpist

Hm okej, före Juni är det mer problem för mig.

I juni åker jag ner till Gävle och stannar hela sommaren, kommer även ta oss ner till Trollhättan någon gång under sommaren.

:)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Har fött upp en kull med valpar, där den valpen jag valde att själv behålla alltid haft väldigt dålig aptit. Jag fick "tvinga"...
Svar
8
· Visningar
1 641
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 312
Senast: Milosari
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 180
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Min ena lilla hund har främst växt upp med Husse. Husse har därmed varit hennes favoritperson. Hon skulle gosa med honom mest, sitta i...
Svar
8
· Visningar
1 382
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp