Vinterridstövlar

Zevzan

Trådstartare
Hej. Skulle behöva era bästa tips på VARMA vinterridstövlar.
Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)
 
Hej. Skulle behöva era bästa tips på VARMA vinterridstövlar.
Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)
Jag köpte ett pr från Hansbo på Granngården i vintras, fodrade med äkta fårull. Så varma!
 
Hej. Skulle behöva era bästa tips på VARMA vinterridstövlar.
Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)

Jag har globus vinterstövlar, älskar dem! Använder både till uteritter, träning och tävling under vinterhalvåret.
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 334
Senast: Buongusto
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 765
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 978
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp