Vinterridstövlar

Zevzan

Trådstartare
Hej. Skulle behöva era bästa tips på VARMA vinterridstövlar.
Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)
 
Hej. Skulle behöva era bästa tips på VARMA vinterridstövlar.
Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)
Jag köpte ett pr från Hansbo på Granngården i vintras, fodrade med äkta fårull. Så varma!
 
Hej. Skulle behöva era bästa tips på VARMA vinterridstövlar.
Börjar vara ute och kika nu tills nästa vinter.Helst att ni provat i kallare än -20 grader. Är väldigt frusen av mig så behöver massa bra tips:)

Jag har globus vinterstövlar, älskar dem! Använder både till uteritter, träning och tävling under vinterhalvåret.
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 294
Senast: Buongusto
·
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 069
Senast: JohannaB
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 398
Senast: iNHALE
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp