Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Vintertäcken

V

Vaccan

helt utan (trasigt) skulle faktiskt behöva två stycken ,vilket då innebär att jag behöver två i medelprisklassen (inte för dyra ,inte nått billigt skräp heller) Macpro winter ,har nån ett sånt ?
Eller något i liknande utförande .
Hästen står på lösdrift och är täckad hela natten och senare i höst/vinter också dagen med byte när det blivit blött .

Tips (lite fort :p)

En kompis hade det, faktisk väldigt bra täcke till det priset! Men tyget är inte så kraftigt, så det kanske går sönder lätt.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6494 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Kollar efter ny ridjacka, eller eg två! Skulle behöva både en höst/vår samt vinter. Men dom är ju rätt dyra.😐Känns lite som med...
Svar
10
· Visningar
1 298
Hästvård Min häst skos var 8:onde vecka. Funkar bra, skorna sitter bra, inga tappskor, inge ömmande eller liknande. Han hade uträknad foderstat...
2
Svar
28
· Visningar
1 190
Katthälsa Hej! Söker lite tips om kattmat. Familjen har två 11 åriga syskon blandraskatter. Vi har haft de sedan de var kattungar och har ätit...
Svar
15
· Visningar
753
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
3 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kastrering

Hästrelaterat

Omröstningar