Vintertäcken

V

Vaccan

helt utan (trasigt) skulle faktiskt behöva två stycken ,vilket då innebär att jag behöver två i medelprisklassen (inte för dyra ,inte nått billigt skräp heller) Macpro winter ,har nån ett sånt ?
Eller något i liknande utförande .
Hästen står på lösdrift och är täckad hela natten och senare i höst/vinter också dagen med byte när det blivit blött .

Tips (lite fort :p)
 
En kompis hade det, faktisk väldigt bra täcke till det priset! Men tyget är inte så kraftigt, så det kanske går sönder lätt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 797
Senast: tuaphua
·
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
858
Senast: Elo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
Utrustning Hej! Känner att jag behöver lite tips å så från folk som är mer van att täcka sina hästar. Jag ska ha min varmblodsvalack oklipp i...
Svar
9
· Visningar
1 010
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp