vinthundhalsband

Milosari

Trådstartare
till schäfer, kan man ha det? jag tycker att mitt nuvarande är lite för smalt, och det hade nog varit bekvämare med ett bredare. hon har mycket tunn hals, så storleken borde inte vara nåt bekymmer. helst skulle jag vilja ha ett brunrött med gul söm och mässingsspännen. var kan jag få tag på ett sånt?
 
Jag har ett liggandes som är vinrött men dock med silverspännen :D
Hade greyhounds för en 7 år sedan och sedan dess har mina två hundars läderhalsband bara legat i skåpet :o
Testade på min hund som brukar ha 50 cm på halsband och det gick med nöd och näppe på sista hålet :)
 
ojdå, ja jag tror att hon har 40-45, så då borde det ju gå. var får man tag på såna halsband? jag har faktiskt tittat lite i djuraffärerna, men de verkar inte ha några. finns det nån bra sida på internet?
 
Hund/Kattafären MAMMUT i Lund har massor av coola läderhalsband, breda och smala, bla annat med nitar och grejsimojsar av alla de slag! Affären ligger nästan mitt emot JET macken. (Vid de gråvita höghusen vid ett litet torg vad det nu heter :) )

Tyvärr har jag ingen hund annars hade jag nog varit deras STORKUND när det gäller hundhalsband.

/Kung Tulle
 
karlshögstorg. fan vad jag letade innan jag hittade det. (torget alltså). affären har jag inte varit inne i ännu, men det får jag ju göra nu :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund skulle passa om man har Border Collie, men skulle vilja ha en något mindre, lättsam hund som fortfarande vill hänga med på långa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 864
Senast: Tonto
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 172
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 476
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 100
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Jag gpr sönder

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp