Virka egen luva

vinkelina

Trådstartare
hitta en påse med diverse garn. Funderar på om man skulle virka egna luvor till hästen så hon skulle slippa flugor i öronen.

Har tyvärr ingen gammal att slakta för mönster, så är det nån här som råkar ha ett i lager. Hitta ETT på internet som jag börjat på, men de känns som att den kommer att bli lite stor.

Sv: Virka egen luva

kanske det är garnet som det är fel på då? alla mönster så skall tydligen ha ca 86 maskor. Måste knopa vidare och se hur det blir

Sv: Virka egen luva

åh kan jag med få pm? :)jag har inte heller nån att utgå från och även om jag tycker de är fula har jag insett att jag nog behöver ha en på ena hästen för rid-fridens skull... :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 199
Senast: Lingon
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 818
Senast: ildiko
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 218
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka