Bukefalos 28 år!

Rie

Trådstartare
Köpte pulver i påsar som man ska blanda med vatten.
En påse sätter man oöppnad (enligt tydliga instruktioner) i ljummet vatten i ca 5 minuter och sedan ska man ha färdig blandning.

Det kan inte påsen ha läst ! Först gjorde jag ett försök, men efter 30 minuter hade det inte hänt något. Sedan hällde sambon i nytt ljummet vatten, och nu efter 1½timme ligger påsen fortfarande i vattnet.
Någon som provat detta med gott resultat?
Eller kan säga vad vi gör för fel?
 
Sv: Virkon ?

Har ni tagit av den yttersta påsen? Färgad och med tryck på? Påsen som "smälter" är ofärgad och lite klibbig.
 
Sv: Virkon ?

:angel:
Ibland läser man för noga...

....känner mig lite dum....
 
Sv: Virkon ?

Köpte pulver i påsar som man ska blanda med vatten.
En påse sätter man oöppnad (enligt tydliga instruktioner) i ljummet vatten i ca 5 minuter och sedan ska man ha färdig blandning.

Det kan inte påsen ha läst ! Eller kan säga vad vi gör för fel?

:rofl::rofl::rofl: Guuud vad roligt! skrattar så jag går sönder....förlåt, jag gör mig inte lustig över dig, utan det var ju så sanslöst roligt skrivet!

Dumma tillverkare som inte förtydligar hur man ska göra...
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 642
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·
Hemmet Vi har fått problem med vår diskmaskin och jag känner mig lite okunnig😅 1. För ett tag sedan fick vi felkod för att filtrena behövde...
2
Svar
21
· Visningar
1 807
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp