Bukefalos 25 år!

Virusprogram?

S

Spider84

Datorn har troligtvis fått virus och det verkar inte som om det finns något virusprogram på den (inte min dator).
Finns det något gratis väl fungerande virusprogram att ladda ner från internet?

S

Spider84

:devil: Hehe. Inte min dator så på just den punkten får hon klara sig själv!. Taskigt, men sånt är livet. Dock körde jag det programmet som jag blev tipsad om, men den hittade inget.

Tror bara att hon har alldeles för mycket skit på datorn (och då menar jag mycket). Den skulle behöva rensas på framför allt bilder och sedan defragmenteras (stavning?), men det är ju hennes dator så det kan ju faktiskt inte jag sätta mig och göra.

Det finns ingen anledning att rensa, datorn går inte långsammare för att den är full med bilder med mer, om den inte är just full förstås, och inte har utrymme för swapfil med mer.

Om hon har en hyffsad mängd ledigt utrymme så är det väl defrag dags. Kör en grym scandisk också.

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Finns det någon bra träningsklocka som man kan ladda ner Spotify på och/eller poddappar? Behöver inte vara någon superavancerad eller...
Svar
1
· Visningar
103
IT&mobiler Någon som är duktig på sådant här och kan ha någon tanke om vad som är fel? Når jag ska kopiera över bilder från kameran till datorn så...
Svar
17
· Visningar
538
Kropp&Själ Jag har ordentliga problem med min PMS och har så haft under större delen av mitt liv. Samtliga gånger jag har blivit inlagd på...
Svar
4
· Visningar
371
IT&mobiler PGA corona kommer inte alla att kunna närvara när vi skall ha dop. Tänkte därför streama själva dopet så att de som vill kan följa med...
Svar
10
· Visningar
296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15
  • Ridrädsla

Omröstningar