Bukefalos 28 år!

"Visa alla"

SaraMara

Trådstartare
Har möjligheten att välja att titta på alla sidor i en längre tråd samtidigt försvunnit, eller är jag blind igen tro? :o :confused:
 
Sv: "Visa alla"

Det har försvunnit. Däremot kan du ändra antalet inlägg som visas på varje sida i tråden. Att ha 50 inlägg per sida gör ju att man inte behöver bläddra så mycket så funktionen "Visa alla" går att leva utan. :)
 
Sv: "Visa alla"

Cheeserica skrev:
Det har försvunnit. Däremot kan du ändra antalet inlägg som visas på varje sida i tråden. Att ha 50 inlägg per sida gör ju att man inte behöver bläddra så mycket så funktionen "Visa alla" går att leva utan. :)


Oj, nu kom citatet med också... *suck*

Vart ändrar jag det?
 
Sv: "Visa alla"

Istället för att trycka på "citera" så tryck på det lilla arket till höger om den knappen, dvs "snabbsvar". Då kan du skriva i rutan här under. Vill du visa smileys osv så klicka på "gå till avancerat" under rutan där du skriver inlägget.
 
Sv: "Visa alla"

Haha... :D Jag uttrycker mig så dåligt att det är löjligt... :o

Vad jag menade var vart jag ändrar antal inlägg att visa/sida? :)
 
Sv: "Visa alla"

Det är bara jag som inte kan läsa och tänka ordentligt! :o :D

Det ändrar du under Kontrollpanelen och Redigera alternativ. Bläddra igenom sidan där så ser du lite vilka olika saker du kan välja mellan.

/Erica
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 147
Senast: Daff
·
Övr. Katt Jag har två innekatter som jag vill kunna börja ha ute, till en början i kontrollerad form, och vill därför vänja dem vid sele. Den ena...
Svar
12
· Visningar
684
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: hollypolly
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vid husknuten har jag ett gäng krukor och byttor med träd, buskar, perenner och lite annat. Det har börjat spira. Jag är och tittar där...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 609
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp