Visa bilder!

Rea

Trådstartare
Om jag vill visa bilder på Bukes, var ska jag ladda upp dom? Jag har ingen hemsida eller så. :(
 
Du rekommenderade den sidan till mig med så jag tänkte att du kanske hade koll på hur man gör om man vill redigera en "sida". På tripod så klickar man ju bara på den och sedan på ändra så kommer kodningen upp och man kan ändra den och sedan spara, men inne på t35 så hittar jag inget sånt. Troligtvis så är jag bara blind (brukar vara så), men hur gör man egentligen?
 
Där använder du FTP för att ladda upp dina sidor. Först ändrar du vad du vill på din sida, sen sparar du. Logga in på din FTP på t35.com med tex. anvandarnamn.t35.com och lösenordet. Sen så klickar du på bläddra/browse när den loggat in. Leta upp din mapp och klicka på filen du vill ladda upp. Sen när du är klar så skriver du in adressen http://anvandarnamn.t35.com eller http://www.t35.com/anvandarnamn och där finns din sida
 
Dom är nog kanske likvärdiga tror jag.
Personligen tycker jag Starphoto laddas snabbare när man ska titta på bilder som ligger där. :D
 
Okej. Så jag måste ladda ned den sida jag vill ändra och sedan ladda upp den? :crazy:
 
Nja, du har ju redan sidorna i mappen, öppna den, ändra, spara och ladda upp den "nya" sidan.
 
Vad är det du inte förstår med Starphoto??
Om det är att skapa ett s.k användarkonto så kan du PM:a mej
så kan jag försöka hjälpa dej. :)
 

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·
Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
582
Senast: gulakatten
·
Hemmet jag har ett motiv som jag skulle vilja virka till en grytlapp. Har inte virkat på 300 år. Men. Finns det någonstans man kan ladda upp...
Svar
2
· Visningar
314
Senast: Stinaelin
·
Kläder & Bli fin Försöker öppna en sk barnsäker flaska Clinique take the day off men jag får inte upp korken. Min sambo har lyckats men jag kan bara...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Burkfisk
  • Tatueringstråden, del 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp