Visir, och då menar jag inte vi som inte röker, som var en känd förening förr...

Nu har jag varit glad för att jag kunnat dra ner på alvedonintaget och tagit bort andra värktabletter helt. Men i natt är det inget kul... aj hur jag än låg, så det blir nog tupplur idag...

F. var här, med det beryktade visiret och bricka som den ska ligga på när det inte används, till nästa personal. Allt gick bra, ingen grät.

Ett av många facebookminnen, Den här dagen från 28 maj 2013, Fatimas sista år i denna värld. Min vackra vita, som blev mer o mer sällskapsjuk de sista åren.
❤
Hade hon kunnat, hade hon säkert gärna suttit i knä, på både mig och "morotsfarbrorn" pappa.

Knähunden.jpg


Och ja, alla läsare. Det kommer nog en kortläsning senare idag också... Trevligt med alla läsare med tanke på att det var så många som inte är intresserade av dagbok och absolut inte ville ha dem kvar. :heart
 

Amerikanska dokusåpor är rätt intressanta... inte. Jag vet inte vad det är som går på TV'n nu. Men det är bara piip piip pip you piip piip piip but piiip piip today piiip piiip piiip he and piiip piiip...

hela programmet, så det är svårt att få någon uppfattning vad det handlar om när man sitter i rummet intill o lyssnar...
1f603.png
 
Jaha, nu var det en sån där helt vanlig "bara en tillfällighet" igen. Jag tänkte ringa LB, vår verksamhetsledare på jobbet.... Rrrrrrrring! Hej, det är LB.

Pga läckan i köket och att det i övrigt är som det är, har vi fortsatt stängt. Vi får ta det, månad för månad så får vi se...
Oj, vad tråkigt. Men det vore ju trevligt om personalen kunde träffas och fika ute någonstans nån dag.
Jaa... vi skulle ju ta en personalfika i parken, kanske nån dag...

För resten, Hur är det med dig?
Jo tack mycket bättre och tack för att du ringde. Ha det så bra och utsätt dig inte för några risker.
Nej då, hej då.
 
Ikväll kom en av vikarierna och hen trivs inte med visiret. Men hen fick på sig det i alla fall. :)

Flöde.jpg
Enkortsdsläggning i kväll och det känns väl lite som att jag har ett hyfsat flöde just nu vill jag tycka o tro, även om jag fortfarande är rastlös och uttråkad... För att vara på den säkra sidan att den betyder det positiva läget körde jag ett svarskort från en helt annan kortlek, också.

Eftersom det inte går att köra två bilder i samma inlägg, så kommer det svaret nedan. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp