Viskleken: google translate versionen

purity_666

Trådstartare
Jag har tråkigt och google translate är roligt. Så jag skriver ett stycke, person två översätter till valfritt språk med google translate, person tre tar då den nya texten och översätter till valfritt språk.
Man får alltså välja svenska om inlägget innan är på annat språk. Blir roligt att följa hur texten utvecklas.

Jag tar en text ur kattens dagbok. Fram med translate nu!

DAG 752
Mina ägare fortsätter att reta mig med en massa bisarra små dinglande grejer. De äter en massa färskt kött medan jag tvingas äta torrfoder. Det enda som får mig att orka fortsätta är hoppet om att kunna rymma och den lilla tillfredsställelse jag får genom att då och då förstöra någon möbel. Imorron ska jag nog äta upp ännu en krukväxt.

DAG 761
Idag lyckades jag nästan med att ta död på mina ägare genom att kryssa mellan deras ben när de gick. Måste prova nångång när de står högst upp i trappan. I ett försök att vara äcklig och motbjudande för mina ägare spydde jag än en gång i deras favoritstol -det måste jag testa i deras säng också.

DAG 765
Halshögg en mus och släpade in den huvudlösa kroppen i ett försök att få dem att inse vad jag är kapabel till att göra och sätta skräck i dem. De bara kuttrade om vilken duktig katt jag var, hmm. Det gick inte riktigt enligt planerna.
 
TAG 752
Mein Frauchen mich weiterhin mit viel bizarre wenig baumelnd Sachen zu necken. Sie speisen reich an frischem Fleisch, während ich gezwungen bin, trockene Nahrung zu essen. Das einzige, was mich erst richtig los ist die Hoffnung auf die Flucht, und die Befriedigung, die ich von Zeit zu Zeit alle Möbel zu zerstören. Morgen werde ich kann eine andere Zimmerpflanze essen.

TAG 761
Heute konnte ich fast meine Entführer zu töten, indem sie um ihre Füße Weberei als sie gingen. Muss irgendwann versuchen, wenn sie am oberen Ende der Treppe sind. In einem Versuch, diese abscheulichen spie ich noch einmal in ihrem Lieblingssessel -es zu Ekel und abwehren müssen auch in ihrem Bett versuchen.

TAG 765
Geköpft eine Maus und brachte sie den Körper ohne Kopf in einem Versuch, sie zu erhalten, zu erkennen, was ich dazu in der Lage und setzen Angst in ihnen. Sie nur gurrte und geruhte, über das, was eine gute kleine Katze, die ich war, hmm. Es war nicht wirklich geplant.
 
(Påminner om när jag lekte viskleken med ett gäng tyska kids och sa "köttbullar" på svenska, ett ord jag lärt dem tidigare under ridlägerveckan. Det var inte alls begripligt i slutet av kedjan :rofl: )
 
DAY 752
Saját tulajdonos én továbbra is ugratni bő bizarr lelógó dolgokat. Étkezzen gazdag friss hús, s én kénytelen vagyok enni száraz tápot. Az egyetlen dolog, ami folyik magam csak igazán a reményben, menekülés, és az elégedettség, hogy én tönkre időről-időre az összes bútor. Holnap egyem másik magvak.

DAY 761
Ma voltam képes megölni szinte én fogvatartóik által, ahogy mentek a lábát a szövés. Meg kell próbálni valamikor, amikor a lépcső tetején. A kísérlet szörnyű ez köptem ismét kedvenc székébe -es hogy undor és taszítják meg kell próbálni az ágyban.

DAY 765
Lefejeztek egy egér, és hozta őket a fej nélküli test egy kísérletet, hogy azokat megvalósítani azt, amit abba a helyzetbe, és a félelem bennük. Csak gügyögött és leereszkedett, milyen jó kis macska voltam hmm. Nem volt igazán tervezik.
 
DAY 752
私の所有者は、私がぶら下がっ奇妙なものをたっぷり使っていじめるしていきます。ダインが豊富な新鮮肉を、私は乾燥食品を食べることを余儀なくされていながら。私は時々、すべての家具を台無しにした私本当に逃げるの希望、および満足度に起こっている唯一のもの。明日私は別の観葉植物を食べることができます。

DAY 761
今日、私は彼の足を織り行ったとほぼによって私の捕獲者を殺すことができました。あなたはときに階段の上、いつかそれを試してみて下さい。バック嫌悪ワット彼のお気に入りの椅子に実験ひどいスパッツ、あなたがベッドの中で試してみて撃退。

DAY 765
彼らは、マウスを断頭し、それらに彼らにヘッドレスな状況で何を実現するためにそれらを取得しようとする試みのボディ、と恐怖をもたらしました。 cooedと私は小さな猫のうーんだったどのように良いcondescendedのみ。これは、実際に計画されていませんでした。
 
DAY 752
Oma omistaja, jatkaa kiusaa runsaalla mitä outoa roikkuu. Illasta rikas tuoretta lihaa, vaikka olen joutunut syömään kuivamuonaa. Joskus toivon todella päästä pois oli pilata kaikki huonekalut, ja tyytyväisyys on menossa ovat ainoita. Voin syödä toisen huonekasvi huomenna.

DAY 761
Tänään olen voinut tappaa minun vankinsa lähes meni kudonta jalkansa. Olet portaiden yläpäässä tuolloin, ota joskus kokeilla sitä. Takaisin vastenmielisyyttä watti kauhea kokeilu hänen suosikki johdolla spats, hylkivät yrität sängyssä.

DAY 765
Ne ovat hiiret katkaistiin kaula on johtanut yritys kehon yrittää saada heidät heidät mitä toteutumista vuonna päätön tilanteessa heille ja pelkoa. kujersi ja kuinka hyvä alentui vain olin hmm pieni kissa. Tätä ei todellakaan suunnitteilla.
 
DAG 752
Min ägare, kommer att fortsätta att fresta dig med massor av konstiga hängande. Ät rik färskt kött, även om jag var tvungen att äta torrfoder. Ibland hoppas jag verkligen att komma ut var att förstöra alla möbler, och din tillfredsställelse kommer att vara den enda. Jag kan äta en annan krukväxt i morgon.

DAG 761
Idag kunde jag döda mina kidnappare tog nästan väva hans fötter. Du är på toppen av trappan vid den tiden, vänligen prova någon gång. Tillbaka motvilja watt fruktansvärda prövning i hans favorit stol spats, försöker du att stöta bort sängen.

DAG 765
De är mössen halshöggs kropp har lett företaget att försöka få dem att dem vad prestation i en ändlös situation för dem, och fruktan. kuttrade till hur bra jag var liten katt hmm. Detta var inte riktigt planerat.
 
DAY 752
My owner, will continue to tempt you with lots of strange pendant. Eat rich fresh meat, although I had to eat dry food. Sometimes I really hope to get out was to destroy all the furniture, and your satisfaction will be the only one. I may eat another houseplant tomorrow.

DAY 761
Today, I could kill my captors took nearly weave his feet. You are on top of the stairs at the time, please try it sometime. Back aversion watts terrible ordeal in his favorite chair spats, you try to repel bed.

DAY 765
They are the mice were decapitated body have led the company to try to get them to them what the performance in an endless situation for them, and fear. cooed to how good I was little cat hmm. This was not really planned.
 
روز 752
صاحب من، ادامه خواهد داد به شما دچار وسوسه با تعداد زیادی از آویز عجیب و غریب. گوشت غنی تازه، اگر چه من تا به حال به خوردن مواد غذایی خشک است. گاهی اوقات من واقعا امیدوارم که به خارج بود برای از بین بردن تمام مبلمان و رضایت شما خواهد بود تنها. من ممکن است دیگر خوردن فردا.

روز 761
امروز، من می توانم اسیرکنندگان من کشتن زمان نزدیک به بافت پای او. شما در بالای پله ها در زمان، لطفا آن را مدتی را امتحان کنید. وات برگشت گریزی مصیبت وحشتناک در صندلی های مورد علاقه خود را، شما سعی می کنید به دفع تخت.

روز 765
آنها موش سر بریده شد بدن به رهبری شرکت را به سعی کنید به آنها رسیدن به آنها چه عملکرد در یک وضعیت بی پایان برای آنها، و ترس است. به چقدر خوب من مشکلی رخ گربه کوچک بود. این واقعا برنامه ریزی شده نیست
 
dagur 752
eigandi minn, mun halda áfram að freista þú með fullt af undarlegum Hengiskraut. New ríkur kjöt, þó svo að ég þurfti að borða mat þurru. Stundum ég vona virkilega að það var út til að eyðileggja öll húsgögn og þú verður ánægð bara. Ég kann ekki lengur borða á morgun.

dagur 761
Í dag, get ég drepið captors mína næstum vefjum fótinn. Þú ert á toppur af the stigann í tíma, reyndu það einhvern tíma. W baka andúð harmleikur í uppáhalds stólnum þínum, þú reynir að bægja rúmið.

dagur 765
Þeir voru hálshöggnir meginmál músum leiddi félagið að reyna að fá þá það sem þeir ná fyrir frammistöðu sína í endalausri ríki og ótta. Hvernig ágætur til litla köttinn minn var rangt. Það er í raun ekki skipulögð
 
DIWRNOD 752
Fy perchennog, yn parhau i temtio chi gyda llawer o crog rhyfedd. Bwyta cig ffres cyfoethog, er bod yn rhaid i mi fwyta bwyd sych. Weithiau Fi 'n sylweddol gobeithio ei gael oedd i ddinistrio holl ddodrefn, a bydd eich boddhad fydd yr unig un. Efallai fy mod yn bwyta houseplant arall yfory.

DIWRNOD 761
Heddiw, gallwn i ladd fy garcharwyr cymerodd bron i wehyddu ei draed. Rydych chi ar ben y grisiau ar y pryd, os gwelwch yn dda rhowch gynnig arni rywbryd. Watts Back osgoi ddioddefaint erchyll yn ei hoff spats gadair, byddwch yn ceisio gwrthyrru gwely.

DIWRNOD 765
Maent yn cael eu y llygod yn decapitated gorff wedi arwain y cwmni i geisio eu cael i iddynt beth perfformiad mewn sefyllfa diddiwedd amdanynt, a'r ofn. cooed i pa mor dda oeddwn yn fach hmm cath. Nid yw hyn ei gynllunio mewn gwirionedd.
 
TAGO 752
Mia mastro, daŭre tentu kun multaj ĉesigita stranga. Manĝi freŝan viandon riĉa, kvankam mi devas manĝi sekan nutraĵon. Kelkfoje mi vere esperis estis detrui cxiujn apartenajxojn kaj via kontento estos la sola. Mi mangxos alia houseplant morgaŭ.

TAGO 761
Hodiaŭ mi povis mortigi mian kaptintoj prenis preskaŭ pafis liajn piedojn. Vi estas sur supro de la ŝtuparo ĉe la tempo, bonvolu provi ĝin iam. Vatoj Reen eviti korŝirajn torturon en lia preferata seĝo spats, vi provu repeler lito.

TAGO 765
Estas la musoj decapitado korpo kondukis la entrepreno por provi atingi ilin kion senfina agado metis ilin, kaj timo. pepis al kiom bone mi iom hmm kato. Tiu ne planis fakte.
 
DAY 752
Tuanku masih menggoda anda dengan banyak tergantung pelik. Memakan daging yang segar kaya, tetapi saya perlu makan makanan kering. Kadang-kadang saya benar-benar berharap adalah untuk memusnahkan semua perabot dan kepuasan anda akan menjadi satu-satunya. Aku memakannya houseplant lain esok.

DAY 761
Hari ini saya dapat membunuh menangkap saya mengambil masa hampir melepaskan kakinya. Anda berada di bahagian atas tangga pada masa itu, sila cuba sekali. Watts Kembali untuk mengelakkan pengalaman pahit menakutkan dalam spat kerusi kegemarannya, anda cuba untuk menangkis tidur.

DAY 765
Terdapat tikus dipancung badan mendorong syarikat untuk cuba untuk mendapatkan mereka apakah tindakan yang tidak berkesudahan meletakkan mereka, dan ketakutan. chirped pada bagaimana saya adalah seorang hmm kucing kecil. Ini tidak dirancang sebenarnya.
 
DAG 752
Tuanku fortfarande fresta dig med en hel del beror konstigt. Äta färskt kött rik, men jag måste äta torrfoder. Ibland har jag verkligen vill är att förstöra alla möbler och din tillfredsställelse kommer att vara den enda. I morgon kan jag äta ännu en krukväxt.

DAG 761
Idag kan jag döda min gripandet tog nästan sköt fötterna. Du är på toppen av trappan vid den tiden, vänligen prova en gång. Watts Tillbaka till undvika skrämmande prövning spottade i sin favorit stol, försöker du avvärja sömn.

DAG 765
Det finns råttor avhuggna kroppsmeddelade företaget att försöka få dem vilka åtgärder de sätter oändliga, och rädsla. kvittrade om hur jag var en liten katt hmm. Det var inte planerat faktiskt.
 
DIWRNOD 752
Tuanku dal temtio chi gyda llawer yn dibynnu rhyfedd. Bwyta cig ffres cyfoethog, ond rhaid i mi fwyta bwyd sych. Weithiau Fi 'n sylweddol yn dymuno yw i ddinistrio holl ddodrefn a bydd eich boddhad fydd yr unig un. Yfory bwytawyf houseplant arall.

DIWRNOD 761
Heddiw, rwyf yn gallu lladd fy arestio cymerodd bron tanio ei draed. Rydych ar ben y grisiau ar y pryd, os gwelwch yn dda rhowch gynnig arni unwaith. Watts Nôl i osgoi poeri ddioddefaint brawychus yn ei hoff gadair, byddwch yn ceisio ward off gysgu.

DIWRNOD 765
Mae llygod mawr decapitated gorff ysgogodd y cwmni i geisio cael nhw pa gamau maent yn ei roi ddiddiwedd, ac ofn. chirped ar sut yr wyf braidd yn hmm gath. Ni chafodd ei chynllunio mewn gwirionedd.

Welsh :p
 
DAG 752
Tuanku stadig friste dig med en masse afhænger mærkeligt. Spis fersk kød rig, men jeg nødt til at spise tørfoder. Nogle gange har jeg virkelig ønsker er at ødelægge alle møbler og din tilfredshed vil være den eneste. I morgen kan spise en anden stueplante.

DAG 761
I dag kan jeg dræbe min arrestation tog næsten fyret hans fødder. Du er på toppen af trappen på det tidspunkt, kan du prøve det én gang. Watts Tilbage til undgå spytte i hans yndlingsstol skræmmende prøvelser, du forsøger at afværge søvn.

DAG 765
Rotter halshugget krop bedt selskabet til at forsøge at få dem, hvilke skridt de giver uendelige, og frygt. chirped om, hvordan jeg lidt hmm kat. Det var ikke rigtig planlagt.

Danska :p
 
(Finska måste åsså vara med!)

DAY 752
Tuanku edelleen houkuttelevat teitä paljon riippuu outo. Syö tuoretta lihaa rikas, mutta minun täytyy syödä kuivamuonaa. Joskus haluan todella on tuhota kaikki huonekalut ja tyytyväisyys tulee olemaan ainoa. Huomenna voi syödä toista huonekasvi.

DAY 761
Tänään voin tappaa minun pidätys kesti melkein potkut jalkansa. Olet portaiden yläpäässä tuolloin, kokeile sitä kerran. Watts Takaisin välttää sylkeä hänen suosikki johdolla pelottavan koettelemus yrität torjua nukkumaan.

DAY 765
Rotat mestattiin elin kehotetaan yhtiö yrittää saada heidät mihin toimenpiteisiin ne antavat loputon ja pelkoa. chirped miten olen kärsinyt hmm kissa. Se ei oikeastaan suunniteltu.
 
(Finska måste åsså vara med!)

DAY 752
Tuanku edelleen houkuttelevat teitä paljon riippuu outo. Syö tuoretta lihaa rikas, mutta minun täytyy syödä kuivamuonaa. Joskus haluan todella on tuhota kaikki huonekalut ja tyytyväisyys tulee olemaan ainoa. Huomenna voi syödä toista huonekasvi.

DAY 761
Tänään voin tappaa minun pidätys kesti melkein potkut jalkansa. Olet portaiden yläpäässä tuolloin, kokeile sitä kerran. Watts Takaisin välttää sylkeä hänen suosikki johdolla pelottavan koettelemus yrität torjua nukkumaan.

DAY 765
Rotat mestattiin elin kehotetaan yhtiö yrittää saada heidät mihin toimenpiteisiin ne antavat loputon ja pelkoa. chirped miten olen kärsinyt hmm kissa. Se ei oikeastaan suunniteltu.
Haha jag övervägde om jag skulle ta finska istället för danska, men så såg danskan roligare ut :rofl:
 

Liknande trådar

G
Övr. Katt HUNDENS DAGBOK: 07.00 - Tjohoo, en promenad. Det är det bästa som finns! 08.00 - Tjohoo, hundmat. Det är det bästa som finns...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt Hittade denna lilla text på nätet och den var så bra så jag måste dela den :rofl: DAG 752 - Mina ägare fortsätter att reta mig med...
Svar
1
· Visningar
1 422
Senast: Mimmi81
·
Övr. Katt Ur en katts dagbok DAG 752 - Mina ägare fortsätter att reta mig med en massa bisarra små dinglande grejer. De äter en massa färskt...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp