Bukefalos 25 år!

Viss från Österåker...

S

Sammets_rosa

Vet att han inte gick igenom hingstprovet. Vill gärna ha mer info kring honom, hur tror ni att han är som förvärvare? Vilka kvalitèer har han?

Han har ju mycket fina föräldrar (Fákur frá Saudárkróki och Von frá Vindheimum) och halvsyskon så chansen att han ger bra avkommor är stor fast han inte har så hög bedömning.
Vill du ha hans poäng?

S

Sammets_rosa

Hej Elin!
Behövs nog inte Sussie Lindberg mailade över vissa siffror, är nämligen lite små intresserad av en avkomma med Viss som pappa och Hrina Vigdis som mamma...
Spännade kombination....Men Sussie sa att han inte gick igenom för passen inte funkade. Men som sagt han har ju toppstam ;)!

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Har för mig att vi hade en shoppingtråd förut men tycker det dax för en ny så vi vet vad vi lägger våra surt förvärvade slantar på :p...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 285
Avel Hej, vad vet ni om islandshästen Erfingi? Har någon en avkomma efter han? Dela gärna med er av bilder och info om ni vill😀🐴
Svar
1
· Visningar
273
Avel Som rubriken lyder.. Jag förlorade min första egna uppfödning i början av sommaren som är efter min själsfrände, min bästa vän.. Hon...
Svar
0
· Visningar
217
Hästvård Hittar ingen riktig info om detta, så frågar här! Kan hästar bli tillvanda på Plegicil? Har en häst på gården just nu som är svårskodd...
Svar
8
· Visningar
487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Rasbyte? (Utbruten från Uppdateringstråd 25)

Hästrelaterat

• Ridrädsla
  • Höstens bantningstråd

Omröstningar