Viss från Österåker...

S

Sammets_rosa

Vet att han inte gick igenom hingstprovet. Vill gärna ha mer info kring honom, hur tror ni att han är som förvärvare? Vilka kvalitèer har han?
 
Han har ju mycket fina föräldrar (Fákur frá Saudárkróki och Von frá Vindheimum) och halvsyskon så chansen att han ger bra avkommor är stor fast han inte har så hög bedömning.
Vill du ha hans poäng?
 
Han är otroligt charmig :love:

(inte för att det har något med hans nedärvning att göra, utan bara en liten bisak!)
 
Hej Elin!
Behövs nog inte Sussie Lindberg mailade över vissa siffror, är nämligen lite små intresserad av en avkomma med Viss som pappa och Hrina Vigdis som mamma...
Spännade kombination....Men Sussie sa att han inte gick igenom för passen inte funkade. Men som sagt han har ju toppstam ;)!
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
5 592
Senast: LaMagia
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
290
Senast: Törnrosa
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
725
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp