Viss från Österåker...

S

Sammets_rosa

Vet att han inte gick igenom hingstprovet. Vill gärna ha mer info kring honom, hur tror ni att han är som förvärvare? Vilka kvalitèer har han?

Han har ju mycket fina föräldrar (Fákur frá Saudárkróki och Von frá Vindheimum) och halvsyskon så chansen att han ger bra avkommor är stor fast han inte har så hög bedömning.
Vill du ha hans poäng?

Han är otroligt charmig :love:

(inte för att det har något med hans nedärvning att göra, utan bara en liten bisak!)

S

Sammets_rosa

Hej Elin!
Behövs nog inte Sussie Lindberg mailade över vissa siffror, är nämligen lite små intresserad av en avkomma med Viss som pappa och Hrina Vigdis som mamma...
Spännade kombination....Men Sussie sa att han inte gick igenom för passen inte funkade. Men som sagt han har ju toppstam ;)!

Liknande trådar

Övr. Hund Nu funderar regeringen på att förbjuda vissa hundraser i Sverige. Mer info finns bland annat här...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
12 112
Senast: hastflicka
·
Avel Jag tänkte betäcka två av mina egna ston med min egen unghingst. Jag gör det av personliga skäl, för min egen skull och utan tanke eller...
Svar
5
· Visningar
1 306
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 671
Avel Undrar om det är någon här som skulle vilja förklara lite om detta med genuppsättning osv…. Främst inom hbl/fb aveln. Har bland annat...
Svar
0
· Visningar
382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden lll
  • Kattsnack 10
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar