Bukefalos 28 år!

Vista installation..

M

myspropp

Köpte en ny dator, då man startade upp datorn uppmanades man att bränna en vista recovery skiva, det har jag gjort nu.. Kan jag använda den skivan och installera vista på min andra dator trots att det är installerat på denna redan? Kan jag installera det på hur många datorer jag vill eller bara en?

Vista är redan installerat på den andra datorn, men behöver installeras om..

Kan jag installera XP på den andra datorn istället? Eller kan det hända att vissa drivrutiner inte fungerar då? Är en bärbar, Acer aspire5315. Någon som har en sån med Xp installerat utan problem?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vista installation..

Recovery är inte en installationsskiva i den bemärkelsen, är bunden till just den datorn, så nej.
 
Sv: Vista installation..

Okej.. Så om jag installerar Xp på den här datorn så kan jag inte installera vista igen heller?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 568
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 712
Senast: kma
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 261
Senast: Snurrfian
·
IT & mobiler Nu behöver jag Bukeoraklet! Min skrivare har börjat dumma sig och jag orkar inte installera om drivrutinerna varannan dag för att den...
Svar
7
· Visningar
532
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp