Visual basic

L

lill_flesky

Finns det några användbara sidor på svenska på internet om tips/förslag/ideer på vad som kan vara användbart när man programmerar (spel) i visual basic (6.0 versionen)
 
Det vet jag inte, men kolla på biblioteket hos dig!

Här i Göteborg finns det böcker om det på biblioteket. Gratis att låna hem och mycket lättare att läsa än på skärmen ;)
 
dom hade bara massa crap på stadsbiblioteket, har redan en bok, men jag tycker att det är lättare att läsa på skärmen än i en bok (!) iaf om man ser det så att det är lättare att hitta till just den delen man söker.
 
OK!

Smaken är ju som baken - delad! ;)

Men det är väl bara att söka på nån sökmotor då.

Jag gjorde en snabbsökning på Visual Basic 6.0 på GOOGLE, valde sidor på svenska och fick en del träffar. AllTheWeb är en annan bra sökmotor!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 597
Senast: Klara
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
565
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Myrten
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp