Vita Boxerhundar

V

Vixten

Vad har ni för erfarenheter av vita boxerhundar? Har hört rykten om att det skulle kunna bli fel på dem kroppsligt, syn och lukt i större utsträckning än andra färger. Finns det någon sanning i detta?
Har dom lätt att få soleksem på sin ljusa hud?

Tycker att dom är så otroligt vackra :bow: och hoppas hitta den perfekta lilla valpen för oss vill gärna höra andras erfarenheter.
 
Sv: Vita Boxerhundar

Hejsan!
Startade själv en tråd om just vita boxrar för ett litet tag sedan, tråden hittar du HÄR !

Lycka till, hoppas du finner just din vita lilla favorit, precis det hoppas jag och min sambo också på!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 398
Senast: IngelaH
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 135
Senast: Migo
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 092
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 589
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp