Vita prickar i halsen

Madeira

Trådstartare
Jag har haft ont i halsen sedan i lördags och har nu fått vita prickar, jag har ingen feber men bör jag åka till doktorn?
 
Spontant , nej. De vita försvinner normalt efter ett tag. Blir du sämre och får feber ring 1177
 
Om du står ut med det halsonda så är det bättre att avvakta och se om det går över av sig själv. Jag har ofta kraftig halsfluss men aldrig feber så ibland får man kriga lite i telefonen man verkligen känner att man behöver komma till doktorn och få antibiotika eller bedövningsgurgel.
 
Ofta skriver dom inte ut antibiotika för halsfluss längre. Om en inte är väldigt fålig Det går över av sig själv det tar bara lite längre tid
Se upp så du inte får halsböld bara...
 
Jag har haft ont i halsen sedan i lördags och har nu fått vita prickar, jag har ingen feber men bör jag åka till doktorn?
Om det gör så ont som jag hade så hade jag absolut åkt in, om det inte går att svälja på något vis alls. Nu hade jag iofs lite feber också. Jag fick antibiotika och blev mycket bättre redan dagen efter nästan. Hade aldrig för mig gått att vänta ut det där.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
702
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag använde ett par örhängen från hm i ish 2 dagar innan hålen började bli inflammerade o såriga så jag tog ut dom och kände på...
Svar
6
· Visningar
569
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp