Bukefalos 28 år!

Sv: VitaePro

Min pappa, mormor och flera av deras vänner och bekanta använder det och tycker att det har helt fantastisk effekt. Huruvida det är placebo eller inte har jag ingen aning om. ;)
 
Sv: VitaePro

Ja det påstås vara bluff, dock har ju jag blivit hjälpt det. Hade tidigare enorma problem i musklerna som var spända, stela och ömma. Nu ska jag väl erkänna att allt inte är borta, men helt klart har jag fått en tydlig lindring.
I mitt fall är det lite speciellt, så hade det hjälpt fullt ut så hade man nog hittat ett botemedel.;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag gav en ask Vitaepro till en gubbe med låg pension pga han hade hemskt ont i lederna och det hjälper. Finns det något liknande som...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Köpte en rakapparat till benen, men den lämnar rätt mycket stubb. De drar också iväg ordentligt prismässigt, så jag funderar på det går...
Svar
13
· Visningar
453
Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
730
Senast: mamman
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp