Vitaminer som är bra för pälsen?

L

Lord Owen

Jag har fått för mig att antingen B- eller E-vitamin skulle vara bra för pälsen. Är jag helt ute på hal is eller har jag rätt? :confused:
 
Sv: Vitaminer som är bra för pälsen?

Vid t.ex. pälssättning och fällning kan det vara bra att ge extra tillskott av b-vitamin...
 
Sv: Vitaminer som är bra för pälsen?

Jo, men jag menade inte så. Jag menade för själva pälsen, för glansig päls, välmående päls. Är det någon vitamin som är bra för det?
 
Sv: Vitaminer som är bra för pälsen?

Kan det vara A? :confused:
Men det är ju inget man brukar ge extra av...
 
Sv: Vitaminer som är bra för pälsen?

brukar nej, men bara för att folk brukar ge så betyder d ju inte att det är bra för hästen:devil:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Min tränare tyckte att vi skulle börja ge vår ponny E-vitamin då hon går ganska hårt i nuläget. Jag har för mig att E-vitamin och...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: Karoliten
·
Fordon Vad gör man? Tänker antingen tunna men fodrade vantar med skinn eller liknande för bra grepp i handen. Blir väldigt kall om händerna...
2
Svar
20
· Visningar
1 103
Senast: AraSlei
·
Hästvård Jag har ett problem som känns svårlöst. Mina hästar - som numera inte rids - har gått barfota i flera år. Den ena hela tiden, och den...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 284
Senast: caballus
·
Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 165
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp