Bukefalos 25 år!

Pegija1

Trådstartare
men rysk rot och hunung
nån som ger sin häst det? Har alltid gett vanlig vitlök, men för ca 1 mån sen tänkte jag prova det här somär för hästar i tävlingskondis, som hon är, men hon har blitt så himmlans pigg och frammåt och duktig å allt sånt, hehehe, ni som ger det har ni märkt nån förändring på era hästar av vitlöken?

P

puckis

Nja, inte mer än att han faktiskt inte var lika angripen av flugor och mygg i sommras som hästkompisen var men det behöver ju inte bero på vitlöken..

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har en fråga om vikt på ryttaren. Jag har läst och hört olika om hur mycket ryttaren kan väga som max men 15% eller 20% eller...
Svar
7
· Visningar
765
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
1 504
Kropp&Själ Jag ska precis kliva in i vuxenvärlden och mitt liv är redan helt förstört. Jag har inte klarat skolan då jag har grav social ångest...
Svar
9
· Visningar
988
Ekonomi&Juridik jag har haft boxplats på ett privat stall i tre år. Detta har nu byggts ut och nu är vi ca 15 inarkoderade mot tidigare endast 2. Jag...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utslag
  • Vad gör vi? Del CXLIII
  • Adventskalender 2021 - öppningstråden

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur frusna är era hundar?