Pegija1

Trådstartare
men rysk rot och hunung
nån som ger sin häst det? Har alltid gett vanlig vitlök, men för ca 1 mån sen tänkte jag prova det här somär för hästar i tävlingskondis, som hon är, men hon har blitt så himmlans pigg och frammåt och duktig å allt sånt, hehehe, ni som ger det har ni märkt nån förändring på era hästar av vitlöken?
 
Nja, inte mer än att han faktiskt inte var lika angripen av flugor och mygg i sommras som hästkompisen var men det behöver ju inte bero på vitlöken..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Castellini
·
  • Artikel
Dagbok Ska försöka fatta mig kort, även om det blir svårt. Men jag har ett litet dilemma som jag behöver spåna kring. Jag har ett jobb som jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 272
Senast: _Taggis_
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
31 639
Senast: iNHALE
·
Katthälsa Vill börja med att vi har varit hos veterinär igår (och pratat med samma vet idag i telefon) men vi kommer inte direkt fram till något...
Svar
2
· Visningar
2 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp