VM i hoppning

Jag är redan less på kommentatorn. :yuck: Hon får det att låta som att hoppningen är det enda viktiga och att Douglas blev förbigången, inte att hans häst inte stod till förfogande. :arghh:
 
Jag är redan less på kommentatorn. :yuck: Hon får det att låta som att hoppningen är det enda viktiga och att Douglas blev förbigången, inte att hans häst inte stod till förfogande. :arghh:
Maila dom eller skriv på Facebook :idea:
Jag hade hoppats att Maria Wallberg skulle kommentera jag tycker hon gör det bra. Men så blev det uppenbarligen inte :down:
 
Jaha jag måste åka och jobba :mad: så jag får ju se detta i efterhand tyvärr :down:
Och irritera mig på kommentatorerna i efterhand kanske :angel:
Alltså Lars som expertkommentator i fälttävlan var ju suverän faktiskt :up: även hon som satt bredvid gjorde det bra nu har jag glömt hennes namn
 
Snart dax!

Hade varit kul att få se Steffi istället för Fredrik. Kanske inte resultatmässigt, men för att jag tycker det är ett mer intressant ekipage. Tror ändå medalj blir svårt utan Douglas/Zacramento och utan Allan.

Jag minns bara Fredrik sen ft tiden men såklart att han har organiserat upp sig själv sen dess.
 
Någon som har koll på hur de räknar om dagens klass till fel sedan? Är det utifrån placering eller utifrån hur långt efter ledaren de ligger i tid?
 
Någon som har koll på hur de räknar om dagens klass till fel sedan? Är det utifrån placering eller utifrån hur långt efter ledaren de ligger i tid?

Är det inte per placering dom räknar om. Vinnaren får 0 och sedan nått konstigt felsystem jag aldrig har fattat
 

Liknande trådar

Gnägg Hittade ingen tråd, och är inte säker på att jag lägger den rätt? Men visst måste vi ha en tråd? Startlistor, banskisser osv...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
12 307
  • Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria. Men det var i skuggan av Christian...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp