VM i hoppning

Jag har väldigt svårt för den här kommentatorn, är det Annamaria Jansson hon heter?
Jag tittade lite på försnacket innan den här delen började och det var ett jäkla tjat om Freddes orutin.
Att han aldrig ridit ett mästerskap i hoppning är en sak men att prata om att "det är så mycket större med hela mästerskapsbiten" känns rätt fånigt när det gäller en ryttare som ridit mästerskap sen juniortiden om än i en annan gren.
Det är väl den stora skillnaden mellan Fredde och andra påtänkta debutanter.

Stör mig också lite på henne. Som när hon tjatade om vem Nicola P hade pratat i telefon med? :confused:
 
Jag har väldigt svårt för den här kommentatorn, är det Annamaria Jansson hon heter?
Jag tittade lite på försnacket innan den här delen började och det var ett jäkla tjat om Freddes orutin.
Att han aldrig ridit ett mästerskap i hoppning är en sak men att prata om att "det är så mycket större med hela mästerskapsbiten" känns rätt fånigt när det gäller en ryttare som ridit mästerskap sen juniortiden om än i en annan gren.
Det är väl den stora skillnaden mellan Fredde och andra påtänkta debutanter.
Håller med helt blev så irriterad så jag slog av ljudet på tv och satte på radion
Hon förstör allt inte ett rätt någon stans
 
Fin häst som är inne nu, synd att den inte så har så bra ryttare.

och nej det är nog inte Sveriges mästerskap det här.
 
Lite jobbigt att lyssna på en kommentator som låter irriterad och negativ. Sen visst att det inte ser så bra ut för alla ryttare, men man behöver väl inte låta nedsättande?:cautious:
 
Hur räknas laghoppningen nu när det är tidshoppning? Får de sin fel precis som individuellt? Så att inget lag kan stå på 0 efter idag?
 

Liknande trådar

Gnägg Hittade ingen tråd, och är inte säker på att jag lägger den rätt? Men visst måste vi ha en tråd? Startlistor, banskisser osv...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
12 359
  • Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria. Men det var i skuggan av Christian...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Var ska vi resa? Eller göra?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Ulvlek

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp