VM i Tryon - Dressyr

Läste en blogg på hippson som tog upp dressyren och att det var en av europas toppryttare som red dåligt. Är det någon som förstår vilken ryttare det handlar om?
 
Måste väl vara samma som diskuteras här, ryskan och Mister X?
Tanken slog mig, men räknas hon som någon som representerar toppen i Europa?
Jag har inte jättekoll på dressyr, och vilka som är toppryttare. Känner ju till en del, men inte henne. Därför jag undrar, ni verkar ju ha koll här ☺
 
Jag antog också att KB men Inessa Merkuova, men samtidigt gjorde Edward Gal en rätt ful ritt med Zonik igår. Han hängde väl dock inte den i truten, men det var då en pch annan ponnyspark och sporrar som fick jobba hårt.

Jag är personligen inte så förtjust i varken Gal eller Minderhoud. Jag tycker att det är för mycket anspänning i hästarna och inte tillräckligt harmoniskt. Minderhouds hingst piskade konstant med svansen och såg irriterad ut. Såg inte ut som en happy athlete alls... Då föredrar jag Hester och Dujardins ridning!
 
Salvino vill intet och det ville väl inte Suppenkasper heller? Jag såg inte Steffen Peters, någon som såg ritten och har koll?
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2
Svar
32
· Visningar
2 522
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, med Well Done, slog nytt personligt rekord i VM-dressyren i Tryon, USA, och blev femma. Kittels nya rekord lyder 79,726...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp