VM-truppen

P

prallan

Vad tycker ni om den?

Peder, Henrik, Malin och Fredrik. Jag hade hellre sett Roffe och Steffie än Malin och Fredrik.
 
Malin är väl solklart före RGB och Holmén. Trist att Zacramento inte är tillgänglig. Vet inte ens vem jag hoppas på som 5e ryttare.

Fredriks ridning är jag inte så förtjust i men han har ju gjort stabila resultat så...
Vet man varför Zacramento inte finns med annat än "icke tillgänglig"? :confused:
 
Vad tycker ni om den?

Peder, Henrik, Malin och Fredrik. Jag hade hellre sett Roffe och Steffie än Malin och Fredrik.

Roffe har väl inte nån riktigt stabil häst? Har iaf inte fått den känslan. Malins nya stjärna är ju helt outstanding, ska bli spännande att se mer!

Fredrik hade jag helt missat, alltså jag vet ju vem han är, men att han var så pass högt upp i hoppning nu, det hade jag missat. :)

Jag hoppas på Stephanie som femteryttare.

Nån som har koll på andra länders ekipage?
 
Jag tycker att Malin och Indiana är ett roligt val. Solklart en häst med massor kapacitet! Roligt att det börjar funka på de högsta höjderna nu.

Peder är ju solklar med vilken som helst av de tre hästarna men jag hoppas ju såklart att Allan är tillbaka i toppform i tid till VM.

Henrik och Mary Lou är också självklart i VM. Ingen diskussion.

Fredrik och Cold Play har jag dålig koll på. Lite förvånad att inte nån av de unga tjejerna togs ut istället faktiskt. Trist att Zacramento inte är tillgänglig, hade annars haft den platsen.

Roffes häst är inte tillräckligt erfaren än. För grön. Men den kommer nog bli bra.

Reserv... svårt...
 
Roffe har väl inte nån riktigt stabil häst? Har iaf inte fått den känslan. Malins nya stjärna är ju helt outstanding, ska bli spännande att se mer!

Fredrik hade jag helt missat, alltså jag vet ju vem han är, men att han var så pass högt upp i hoppning nu, det hade jag missat. :)

Jag hoppas på Stephanie som femteryttare.

Nån som har koll på andra länders ekipage?

Jag fick som jag ville. :D
 
Oj, varför inte? Tycker han alltid ser jättefin ut över hindrena, (samt att han är snabbare än Christian.)
Tycker den ser så seeeg ut. Nu har jag iofs inte sett den så många gånger med Peder, och när jag såg den med Peder blev jag förvånad att den såg fin ut numera.
 
Tycker den ser så seeeg ut. Nu har jag iofs inte sett den så många gånger med Peder, och när jag såg den med Peder blev jag förvånad att den såg fin ut numera.

Det håller jag iof med om, tyckte den var seg med Ingvarsson men är jättefin nu. Peder har fått ihop den och fått mycket bättre snärt i galoppen.
 

Liknande trådar

Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
73 609
Senast: fio
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Trots en mindre lyckad dag för Malin Baryard Johnsson är Sverige i ledning efter första dagens hoppning i lagtävlingen i ryttar-VM...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp