Bukefalos 28 år!

Volpino Italiano

angiepangie

Trådstartare
Har blivit tillfrågad att hjälpa till med en volpino italiano tik på 8 månader, och inser att jag inte kan ett dugg om rasen! :o

Sitter och googlar för glatta livet och läser det jag hittar, men är mest om utseende osv och det är ju inte så viktigt för mig som bara ska passa hunden lite då och då (om allt fungerar som det ska såklart) så nu undrar jag vad ni kloka bukare har att säga om rasen?

Vad säger ni om temperament?
Aktivitetsnivå?
Jakt?
Är dom så skälliga som det låter på det man läser?

In med allt ni kan komma på :bump: :D
 
Sv: Volpino Italiano

Kan inte ägarna något om rasen ;)
De borde ju kunna svara bäst och om hur deras hund fungerar..
 
Sv: Volpino Italiano

Haha jo så klart jag ska fråga henne imorgon när vi ska ses, bara tänkte försöka ha lite kött på benen
och var allmänt nyfiken :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 480
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 400
Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 824
Senast: Tiger tok
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 571
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp