LaMaya

Trådstartare
Har fundering på att läsa djurvård, men finns det på Vreta-västbyskolan eller måste man åka till himmelskalund?
Kan man också läsa in Naturvetensapliga profilen i det programet..?
Nån som vet? :confused:

Är den nån annan som har förslag på vad man kan söka till nu i vår? :confused: :confused:
 
Djurvårdsutbildningen är på Himmelstalund, men jag vet inte om den har någon NV inriktning. :banana:
 
Mmm den är som sagt på Himmelsta Lund. Jag går på Vreta och här finns bara häst, skog och jord linjerna... :smirk:
Kan du inte kolla upp mer frågor på hemsidan!!??

KRAM :banana:
 
Okej.

Har funderat nu och ska söka in på djur som är ny linje på vreta.
Hoppas bara man kommer in!! :crazy:
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: tanten
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
344
Senast: Glimra
·
Hästmänniskan Jag hittar en del gamla inlägg gällande uppkörning för BE med hästtransport men jag är intresserad av erfarenheter från mer närtid. Jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 807
Senast: Mia_R
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 089
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp