VW Caddy som hundbil

Rugge

Trådstartare
Är i tagen att skaffa en VW Caddy och ha den som andra bil och hundbil.

Är nyfiken på hur ni som har Caddy eller liknande modeller har löst det med bur till hundarna.

Kommer själv behöva bur/galler med plats för två goldenhanar.
 
Är i tagen att skaffa en VW Caddy och ha den som andra bil och hundbil.

Är nyfiken på hur ni som har Caddy eller liknande modeller har löst det med bur till hundarna.

Kommer själv behöva bur/galler med plats för två goldenhanar.
Jag har några kompisar som har Caddy's eller liknande bilar, de som har blivit absolut bäst har måttbeställt burar/inredning.
 
Jag har/haft 2. Förut en vanlig Caddy, nu en caddy maxi. I den gamla hade jag en dubbelbur jag köpt begagnat och i denna har jag en trippelbur som är måttbeställd till bilen.
 
Jag har haft en caddy, skåpmodellen. Har haft lite olika burlösningar men det som funkade bäst som vardagslösning var en dubbelbur från Robust till de 2 hundarna jag hade då.
 
Jag har en Caddy Life Maxi med en upphöjd dubbelbur bak och en baksätesbur. Båda burarna är specialbyggda för min bil. Jag kan packa under dubbelburen och har plats för en extra passagerare bredvid baksätesburen. Alla 3 burarna är ganska rejält tilltagna.
 
3A6F9307-BECC-48C7-8037-92733F8EFF07.jpeg
 
Jag har en Caddy Life Maxi med en upphöjd dubbelbur bak och en baksätesbur. Båda burarna är specialbyggda för min bil. Jag kan packa under dubbelburen och har plats för en extra passagerare bredvid baksätesburen. Alla 3 burarna är ganska rejält tilltagna.
Åh vill du fota baksätesburen? :)
 
Åh vill du fota baksätesburen? :)
13462AF9-BBFD-4E34-9D4C-71AD17192E5B.jpeg

Här är den. Jag har fällt ryggstöden på 2 säten och buren står uppepå. Har ett säte uppfällt bredvid buren där kan jag ha en extra passagerare. Man kan ta ut hela sätena också, men jag valde att ha såhär dels för att det blir snyggast tycker jag, men också för att det ska vara smidigt att ta ut buren och bara fälla upp sätena vid behov av fler säten och färre burar ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver skaffa ny lösning för hundarna i bil. En beg. äldre VW Caddy ska de åka i framöver, och då skulle jag vilja ha dem i dubbelbur...
Svar
4
· Visningar
523
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vi funderar lite på ny bil framöver. Det viktigaste är väl att det går att åka fler än två personer i bilen och idealt få plats med...
2
Svar
28
· Visningar
2 567
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Så. Det lutar åt att jag trots allt kommer behöva köpa bil igen. Inte bums. Men inom inte allt för avlägsen framtid. Av alla tänkbara...
2
Svar
28
· Visningar
2 153
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp