Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Warsteiner´s avkommor

A

arkivx

Är väldigt nyfiken på hur stora Warsteiners avkommor är?

Utseende och temperament?

Mitt Warsteiner sto född-00 är just nu 167 cm. Väldigt likt pappa till utseendet och har ett underbart temperament. :rofl:

Jag såg en på Kvalitets' nu i år. En valack som var en kopia av sin far i utseendet - fux, lite tung, sött ansikte. Rörde sig 7-8-mässigt.

Hej
Flera avkommor är anmälda till avelschampionatet. Kolla på treåringarna som kvalat på swedehorse sidan.Där anges bla mankhöjd. De ser ut att variera mellan 163 och 170. Jag har betäckt med honom i år och såg två avkommor hemma hos Lasse. Den ena stor, den andra liten.
Eva

H

hotstuff

hej hej uppfödaren till mitt sto har fött upp en häst e warsteiner.han är en riktig skönhet jätte duktig på att hoppa men ett fantastiskt steg också. han är nu 4 år o ca 170cm brun mamman är hälften fullblod lycka till mvh jessica

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6471 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
993
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
2 557
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 973
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Har tänkt på detta rätt mycket på senaste tid, av anledningar som jag kommer att nämna nedan. Vet inte egentligen varför jag skriver...
2
Svar
33
· Visningar
3 289

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa golden
  • Hund bet familjemedlem hjälp

Hästrelaterat

• Annonsera mera VI