webproxy.exe ???

ameo

Trådstartare
Moderator
Min brandvägg frågar mig om jag vill att detta program ska få tillgång till det lokala nätverket.
Jag har ingen aning om vad det är för programtyp eller vilken funktion det har, så jag vågar ju inte tillåta det. Och maken har INGEN sån fil i sin dator. Därför misstänker man ju att det är något skumt... :crazy:

NÅN som vet vad det är för något? :confused:
 
TACKAR!

Jo, jag har just Panda...
Och jag sökte igenom mina diskar tidigare idag och såg att filen ifråga låg i Pandamappen, så då var det ju lugnt! :)
men man blir ju fundersam...
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 794
Senast: TinyWiny
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
781
Senast: Squie
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp