Wee! Nya ridbyxor!

K

Kiddo

Fick ju cykeln såld häromdagen, så idag åkte morsan och jag till Flädie. :D Hade tänkt köpa ett par nya ridbyxor, men kom hem med TVÅ. Med de priserna hade jag råd!! Från början förväntade jag mig att få ETT par för 1500-1800, men fick två för 1200... så :banana: :D

Ett par blålila helskodda Mountain Horse, och ett par marinblå helskodda Rider's Club. :D
 
att man kan bli glad för lite tyg !

Joo, är lite överraskad själv...

...det är dagen efter och jag är fortfarande i lyckorus över mina helt underbara blålila... Bara FÄRGEN ger mig kåtslag!! :D:D:D
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har bara kört med Pikeur senaste åren då jag kan deras storlekar och kvalitén är super, men nu tänkte jag skaffa mig något som...
Svar
7
· Visningar
1 762
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Nu är det dags att "investera" i 2 par nya ridbyxor, ett par till hoppning & ett par till dressyr! :D Har haft mina helskodda Pikeur...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: lady_vip
·
Utrustning Efter tio långa år har mina älskade ridbyxor tvingat lämna in sin pensionsansökan :cry: Det är bara att inse fakta, jag måste köpa...
Svar
14
· Visningar
2 418
Senast: alti
·
Utrustning Kan tyckas som en konstig fråga, men jag frågar den ändå. Jag är inne på att köpa ett par helskodda ridbyxor. Jag köpte ett par i...
Svar
12
· Visningar
1 943
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp