Weeei! Hon har blivit matgalen..

Raven_

Trådstartare
Min tik blev ju kastrerad för ett tag sen. Nu har det börjat, helvetet som alla berättade om :grin: Hon har börjat pipa strax innan matdags, hon kommer farande så fort kylskåpet öppnas, hon dregglar när jag lagar mat, hon letar smulor på golvet, jag kan fortsätta i evigheter.. Hur gör ni som har matglada hundar? Det känns inte som att det går över :grin:
 
Sv: Weeei! Hon har blivit matgalen..

Och jag kan tillägga att det här är en hund som knappt brytt sig om mat förut..
 
Sv: Weeei! Hon har blivit matgalen..

haha min sladdar hela vägen från hallen in till köket där hon väntar med förhoppningsfull blick ;). hur man gör? fasta rutiner kring maten, så de aldrig förväntar sig något på andra tider, och sedan säger man åt hunden att gå och lägga sig när den är ivägen.
 
Sv: Weeei! Hon har blivit matgalen..

Det blev likadant med min när jag kastererade honom. Men det absolut värsta tycker jag är att han är som en j-a dammsugare när vi är ute. Och snabb som attan är han. Vet inte allt jag fått gräva upp från halsen på honom...

Men han börjar ju äntligen bli fin i hullet iallafall :)
 
Sv: Weeei! Hon har blivit matgalen..

hahaha, ja visst är det kul.. Det är så vi har det, fasta rutiner. Det är det där jävla pipandet som gör mig tokig..
Och ute har hon blivit som Litchie`s hund, snabb som attans. Hon har ALDRIG ätit tex hästbajs, för hon vet mycket väl att hon absolut inte får, men nu.... Hon verkligen trycker i sig allt som går att hitta...
 

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag har en liten chihuahua på 9 veckor imorgon. Jag har 3 saker jag vill ha lite tips och råd för :) Han har varit hos mig en vecka...
Svar
15
· Visningar
3 210
Senast: Tiger tok
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 359
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 571
Senast: Imna
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 146
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp