*weiiii* mitt första ponny lopp

B

**BORTTAGEN**

:banana:
Tävlade på tomellila den 5 ok ..gick jätte bra var första gången...tävlade min kompis häst, en shettis, nästa år får jag ju inte kölra shettis :cry:..men men...i defileringen så domaren såhär "Och hon som sitter bakom nr 12 (jag) är en mycket tuff kusk som vågar att köra i kort armat (glömmde mina armar hemme) :banana: .. o sen startade jag 80 meter bak och tog igen alla metrer till första klungan o körde om några..hihi lyckad dag :bump:..hade bara problem i viólten men man lär sig. :d. så akta er nästa säsong....för då kommer sandra o (gubbeen) :rofl: :devil: :love:
 

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Cämz
·
Trav Har en liten treåring som är inkörd, men som har en mycket bestämd åsikt. Min kusk körde in henne och kvalade henne i somras, men sen...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Jamtland
·
S
Distans Så var årets första tävling genomförd (ej inräknat Bergas 40 km CR) 80 km på Nybygget i lördags. Jag har själv känt mig ganska ur form...
Svar
7
· Visningar
1 410
Senast: Macken22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp