Welsh Cob hingsten Cippyn Red Crusader!

F

Francess

Finns det någon här som vet mer om honom? Gärna m bilder! Har förstått att han finns här i Halland?? Betäcker han naturligt eller semin tex? Allt ni vet är jag tacksam för!
 
"Crusse" betäcker naturligt hos ägaren. Han har gett flertalet trevliga ponnyer, både renrasiga och ridponnyer. Själv har han tävlat högt upp i klasserna i både dressyr och hoppning och ärver ned anlagen för båda diciplinerna.

Sen gör det ju ingenting att avkommorna oftast blir väldigt snygga att se på... :love:
Absolut en hingst att rekommendera!!
 

Liknande trådar

Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
495
Senast: Robina
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 105
Kultur Jag var i Jämtlandsfjällen i veckan, det är inte första gången men just denna vecka skilde sig från resten på grund av mängder med ren...
Svar
18
· Visningar
1 716
Senast: Kilauea
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp