JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Värmlands folkblad)
Tre starter, tre placeringar. Och en fjärdeplats som sämsta resultat. Emma Wester och hingsten Carnegie Iowa har visat storform under helgens tävlingar i Ikast, Danmark.
- Ja, det känns som om Iowa är på gång ordenligt nu, säger Emma.
http://www.vfb.se/vfb/visa.asp?textID=648561
Moderator
Kramar och ramar
Övr. Barn Jag har ju bara 1 barn, så har inte behövt handskas med såna konflikter. Däremot har katten varit som en lillebror, men inte för att slå...
skiesabove
Idag kl 16:12
Svar: 10
Visningar: 543
Barn
Vad gör vi? Kids edition del 5
Övr. Barn Här hemma härjar magsjuka.. Inte fått det sen jag var 18..alltså över 20 år sedan.
Inte kul alls. Ammar ju min blogg också. Svårt att...
Stålvilja
Idag kl 13:37
Svar: 1 433
Visningar: 77 378
Barn
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Det bor en Bombay i mitt bostadsområde 😍
Träffade den när vi gick till parkeringen förut, så fantastiskt fin katt och väldigt social...
Bison
Idag kl 17:58
Svar: 1 837
Visningar: 103 094
Katt
FÅRtråden
Lantbruksdjur Tycker den här damen kan börja lamma nu när det är helg.
Ajda
Idag kl 17:28
Svar: 1 208
Visningar: 235 556
Djur
Dressyrsnackis 20
Dressyr Jag tror vi säger att det är ett skämt så du inte bryter fler ben i kroppen. Så spännande kanske vi inte ska ha det. 😅
Jag är nog inte...
tuaphua
6 minuter sedan
Svar: 613
Visningar: 34 017
Grenar
Bildtråd
Gnägg Vi mötte älg idag på livets första "släp"-häst tur med fölis 😱🫎Två stora bruna, de sprang förbi oss på 2 meters avstånd. Halle tog ett...
Morces
Idag kl 18:03
WE-tråden
Övr. Grenar Jag är lite rädd att det inte spelar så stor roll om de lever eller är bilder av djur, han verkar inte gilla dem oavsett! :laugh: Eller...
Lady_S
Idag kl 17:19
Svar: 1 134
Visningar: 93 857
Grenar
Är rökarna utrotade?
Kropp & Själ Hur vanligt är det egentligen att folk röker numera?
Har alla förbund haft effekt på att få färre människor att röka?
Startad av Inte_Ung
Idag kl 06:05
Svar: 104
Visningar: 2 068
Allmänt