Westernridskola i Östergötland, övre Småland?

D

Diggemon

Finns det någon westernridskola i Östergötland eller övre Småland?
Själv är jag nu hästlös och har nyligen slutat som medryttare då jag är tröttnat på att rida andras hästar.

Jag vill inte helt sluta med ridningen bara för att jag inte kan ha egen häst närmaste året och funderade på om man kanske skulle lära sig något nytt och börja med western (är inbiten dressyrryttare). Frågan är bara fall det finns några ridskolor för sådant? Vart letar jag? Finns det folk som ger privatlektioner för folk utan häst?

Vill gärna ha tips och förslag .
/ Digge
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 279
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 398
Senast: Sootie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 730
Senast: Mabuse
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 966
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp