Bukefalos 26 år!

Westernsadlar

G

Grazia

Vet inte om denna hamnar rätt nu men jag chansar. Jag skulle behöva hjälp med de olika storlekarna på westernsadlar. I vilken ordning går de, semi q, full q etc. Vilken är den största, finns det någon efter full quarter? :confused: Tacksam för all hjälp då jag tycker att det här en djungel när man är van vid engelska sadlar.. :crazy:

Här är en till som undrar! JAg undrar dessutom, hur "översätter" man dessa bommmar till vanlig engelsk sadel?? Tex om man har en häst som drar normal bom i vanlig sadel, vad är det i westernsadlstorlek?

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej Bukefalos! Jag började på ett nytt jobb för någon vecka sedan, vilket fick mig att fundera lite på offentlighet i jobbsammanhang...
Svar
17
· Visningar
1 517
Skola & Jobb Någon här på Buke som gjort det, och hur får man livet och ekonomin att gå ihop? Jag har en kandidatexamen sedan fem år tillbaks och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 661
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 811
Övr. Hund Tänkte att det kunde vara intressant att se hur stor variansen i raser är här inne på Buke genom att varje medlem får lista 1) vilken...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar