Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I fjol klarade jag mig till den 23e om jag minns rätt. I år - ute den första december. Allt är Mix megapols felGlömde nästan bort detta, startade igår och pågår t.o.m. julafton.
Den som hör originalet Last Christmas med WHAM är whammad och ute ur leken.
Nu kör vi!
![]()
Slutade lyssna på Mix Megapol sista november just pga den riskenI fjol klarade jag mig till den 23e om jag minns rätt. I år - ute den första december. Allt är Mix megapols fel![]()
Ingen minns en fegisSlutade lyssna på Mix Megapol sista november just pga den risken![]()
Fast då har du ju inte åkt ut, det pågår ju från 1/12 - 24/12.Åkte ut redan innan 1 december iom jag har Mixmegapol på bilradion och de satte ju gång julmusiken redan på fredagen![]()
Jo jag åkte ut den 1/12 ocksåFast då har du ju inte åkt ut, det pågår ju från 1/12 - 24/12.![]()
Tänkte precis varna för Musikhjälpen...Åkte ur igår då jag råkade ha P3 på i bilen.![]()
Haha ja den kommer spelas strax så nu åker jag ut, vill ju inte stänga av och gillar ju låtenTänkte precis varna för Musikhjälpen...
Vi kanske bara skulle ha kört whamageddon reversed? Den som hör den först i december vinnerHaha ja den kommer spelas strax så nu åker jag ut, vill ju inte stänga av och gillar ju låten![]()
I samma ögonblick som jag sätter på min jullista nr 2 (den som inte är Carols med Cthulu) är jag körd hehe.Glömde nästan bort detta, startade igår och pågår t.o.m. julafton.
Den som hör originalet Last Christmas med WHAM är whammad och ute ur leken.
Nu kör vi!
![]()